2015/11/17

elumärk

jah, ma vaikselt toimetan ikka ringi.. ei maga talveund ega midagi, kuigi see on siin majas mitte ainult minu üks vaikne, kuid ilmselt täitumata jääv unistus.. sips! sinna ja sups! tänna ikka, ei miskit uut.. no täna näiteks käisime ja kuulasime kuidas Ivo Linna oma pikast karjäärist ja elust-olust pisut jutustas.. väga mõnus, soe ja meeldejääv kohtumine.. no ja peale seda jõudsime veel käia rahvariidesiiliku tellimust sisse andmas (endise klassivenna ema otsa sai satutud, aga ega siin anonüümsust otsinudki), tehnikapoes (kuulge, millest tegelikult neid heinaruloonihoidjaid muidu tehakse? kullast ja karrast ja kalliskividest? hinda vaadates võib pikali kukkuda.. aga ei, ma ei luhvtitanud sajalisi ostsin vanaisa tellimuse välja siiski, mahtus autosse), apteegis (LB-l on selline dvitamiinisoolikas, mis ei söö igasuguse maitsega kraami, siis peab otsima, et kus õiget saada on), lihtsalt poes (Evelini leib jäi ette.. no see on hea, isegi kanepiseemned sees, aga kodusaare leib on siiski veel parem, eitea kas on rohkem kanepiseemneid või? :D).. kodus sai lisaks paar ahju ära köetud, natuke niisama nokitud, loomi toimetatud, pesu pesumasinasse topitud.. suurema söögitegemise jätsin vahele, aga homme lubasin vennale lõunaks keeksi.. vaatame, kas õnnestub, mul vaja teda moosida, et endale üks pisut lastevabam õhtu tekitada :) viimane tuletab meelde, et õeke on mulle ka veel vähemalt ühe lapsehoidmisõhtu võlgu, vennakeselt ma tavaliselt nõutan teeneid muul moel sisse..

Kommentaare ei ole: