2014/08/12

jah...

... ma olen tegelikult ikka täiesti olemas.. aga ilmselge inspiratsioonikriis on blogi kirjutamise rindel.. ehk läheb üle, kunagi.. mõtteid on, aga hetki neid kirja panna ei jagu miskipärast.. tööl on veel käia 20 päeva, siis veel omajagu ootamist ja elu läheb jälle teistmoodi huvitavamaks, küll ka kodusemaks..

tulevane minu praeguse töö tegija on välja valitud (jah, väga tublilt ja varakult, kiidan), juba praegu olen saanud teda juhendada/õpetada oma oskuste piirides rohkem, kui eelmist ja pea kuu on veel ees.. sinisilmsed (loe: täis ideaale ja lootusi parema maailma osas) olime me alguses kõik.. aga eks see muutub ajas.. kas ühte või teistpidi :D

LB on vahepeal saanud juba jälle emmest üleküllastuse, kui kuu aega puhkust oli töölt.. ja praegu harjutab vanaema-vanaisa kantseldamist.. tal tuleb hästi välja :).. näiteks möödunud nädala oligi ta maal emmest kaugel kõik tööpäevad sisuliselt.. ühel õhtul helistas mulle ja rääkis KÕIK ära.. sõna otseses mõttes.. telefonis on ta muidu rohkem kuulaja rollis olnud, aga seekord ei olnud jutuvoolul otsa ega äärt.. suur laps...

ja suvi ikka jätkub.. toas on endiselt 27-28 kraadi sooja, vahepeal oli 30 ringis.. selle kõrval praegune lausa jahe, pane või riideid selga juurde.. ja noh, see õuetemperatuur.. see on praegugi ikka veel päeval puhas troopika: palav ja viimasel paaril päeval sajab veel kah tsipake sinna ja tänna, st niiskus... tore.. ei, suve vastu pole mul midagi, ausõna :) seda on ka vaja.. aga tüüpilise eestlasena tahaks siiski veidi mõõdukust..


Kommentaare ei ole: